čtvrtek 17. května 2018

.../71/

Dneska dopoledne jsem se vrhla na čištění počítače, ne hadrem prach, ale obsah....
Přemazala jsem část uložených inspirací pro miminka a dost nepotřebných nápadů, které stejně nikdy neudělám. Jsem tak v polovině....
Pro odpočinek jsem zvolila četbu oblíbených blogů.
Mimo jiné mě dneska zaujala Lucie Living svým extra zajímavým dárkem pro muže.  U nás dárek už nevhodný, muž projel ve svém profesionální životě spoustu velkých i menších výroben...a ví své....Ale pro mladší je to nápad pěkný. Včetně vlastního piva domů.
Bylo by toho víc, co mně zaujalo, ale myslím si, že si každý najde to své sám.

Dneska mi přišel balíček s kalhotkami pro malou S., trvalo to dlouho, paní majitelka eshopu se omlouvala pro nemoc švadlen, i to se může stát. Ale kalhotky stojí za to počkání, další inspirace pro mne....hihihi...jen pro mou rodinu, že.

Už slyším dceru, to bys taky ušila, mami.....To je pravda.Tak třeba někdy.....

Zepředu a zezadu.


Ráno tu ještě lilo, po obědě na chvilku vykouklo sluníčko, jen se dost ochladilo. Zítra se pojedu na trh podívat po nějakých sazenicích na jeden záhon a do foliovníku a pak snad na víkend na domek.

Hezký jarní den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...