sobota 12. května 2018

.../68/

Sobota, mlha i slunce.
Pan Há pro pečivo, já balím.
Po obědě na domek. Doba pobytu podle počasí.
Ráno proletěl kolem města balon.


Zmizel v mlze....

Včera mi došel do Zásilkovny balíček od https://cukrfree.cz. Tu první kuchařku /vlevo/ už jsem jednou objednávala, dceři. Ale líbí se i mně, tak znovu a k tomu tu letošní, novou /vpravo,hihihi/. Už jsem se začetla.
Kéž bych měla sílu a vůli to zkusit.....Ale už mám založené vybrané recepty....


Pomalu chystám věci, které jsem měla napsané na papírku, holt hlava už tak nepracuje. Snad to bude všechno, pro tuhle dobu. Nějaká semínka, cibulky do sklepa, pár rašících česneků do země...

Jdu něco dělat.
Potřebuju vytřít vyklizenou skříňku v kuchyni a přesunout nějaké drobnosti ...To udělám při vaření oběda. Vždycky ty nejmenší věci mi trvají nejdéle. Poslední patchworkovou deku jsem sakum prásk ušila za týden a tohle mám na práci taky skoro týden....Ach jo.

Hezký víkend všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...