pondělí 26. února 2018

.../35/

...ach,už mi lásko není 35......hihihi.....
Dnešek je slunečný, zatím, mrazivý až arktický.

Přesunula jsem kus bytu, v obýváku budu dodělávat deku. Ušila jsem kousek a musím si odpočinout, v pravé ruce neunesu ani hrnek s kafem. Bude to s přestávkami.


Tenhle půlitrák skoro neunesu....Je pravda, že je i normálně dost těžký.


Tak jsem na chvíli usedla k pc. Prohlédnout poštu, blogy, vypít si kávičku a zase se jít "prát" s medvědem.
Dala jsem vařit řepu na salát, objednala se na zítra ke kadeřnici a teď přemýšlím, jak to udělám zítra s obědem pro pana Há. Asi ho přesvědčím, aby mi dneska připravil brambory na bramboráky a sám si zítra vezme "červené" karbanátky s bramborem, co měly být dneska....
Naše oblíbené masové kuličky s červenou řepou , já dávám ještě mladou cibulku na kolečka, do masa, mňam.
Někde mám recept v Kuchařkách ze Svatojánu, tištěných, na internetu jsem ho nenašla.

Dneska budu dělat salát z červené řepy:
řepu omyji velmi pečlivě !!!!, nic neodkrajuji, dám vařit, cca 40 minut
/aby nám do vody nevyplavila žádnou dobrou šťávičku !!!!!/
vychladím
okrájím konce a oloupu
nakrájím na kostičky do mísy
přidám cibulku na drobné kostičky
a zálivku:  olej, hořčice plnotučná i francouzská - pak nemusí být OCET, sůl, pepř, trochu vody, ocet vinný ale jen maličko...nebo taky ne !!!
Tím poliji řepu, zamíchám, vychladím, jím.

Už se těším.

Jdu něco...hihihi...dělat.
Šít.

Hezký den všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu