středa 14. února 2018

.../24/

Dnešní ráno je slunečné a dost mrazivé. Vstávala jsem dneska pozdě, bylo už jen -8.


Rychlý pohled do předsíně, začínám bloky sešívat s lemováním...Všude samé nitky a smítka od látek, potřebovalo by to vyluxovat, ale až zítra, až bude "nejhorší" šití za mnou.....Takže to vesele roznáším všude po bytě.


Jdu něco dělat, pan Há jde na kontrolu "cukru" ke své oblíbené lékařce....Já budu šít a vařit. Ještě ale nevím CO....Už jsem vyčerpaná vymýšlením jídla. Hihihi.

Hezký den všem.

1 komentář:

  1. Deka bude úplne super! Žltá je výborný výber!
    Ja ťa obdivujem, toľko všíkov a všetko ti to zapadne do seba!
    A preto, že sa ťažko vymýšľa, čo variť, varím na viac dní :-)
    Páááá

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...