neděle 11. února 2018

.../22/

Dobrý den všem.
A je to další úspěšný den letošní zimní olympiády....
Další medaile, tentokrát stříbrná, pro Michala Krčmáře, moc mu to přeji, bojoval jako lev....


A co tady u nás, v našich krajích beze sněhu ?
Počasí nic moc a prý už sněhu moc nebude. Tady na fotce ještě vykukuje chvílemi modré nebe, ale momentálně je ocelově šedá obloha celá.


A co mé šití....


Došila jsem poslední bloky, ořezala na správnou velikost, uklidila nitky a přemýšlím, jaké zvolit lemování bločků, jedna barva ze čtyř barev vážek....?????


Mám favorita, ale musím si to do zítřka rozmyslet.
Jdu se podívat na tenis, další den Fed Cupu.

Hezký den a večer všem.

2 komentáře:

  1. Ja by som sa rozhodovala medzi prvými dvoma :-)
    Moc som Michalovi držala prsty a som rada, že mu to vyšlo!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...