pondělí 5. února 2018

..../18/

Dneska to teplotou zdánlivě  připomíná zimu, sníh u nás není, na kopcích ano.

Mám narozeniny, dostala jsem od pana Há květinu, jinak jsem nic nechtěla, protože všechno mám a nebo si koupím sama....Hlavně, že jsme relativně zdraví / a všichni moji..../ a spolu.


Začala jsem maličko šít, ale pak jsem 2x dloooooooouho povídala s dcerou a vnučkou, jsem ráda, že jsem si splnila denní penzum, 3 bločky....

Sem odstřihuji růžky....


 ... tohle mi pomáhá na zvlhčení prstů při  žehlení  bločků....
Nebyl to můj nápad, dostala jsem mailem....



Malá tabule na malování křídami........a  i na magnetky......


...z druhé strany korek na nástěnku......


...a já na ní rovnám a přenáším bloky k sešití.....


... a tady beru a pomalu sešívám kousek ke kousku.....
Nemám na šití moc místa, ale jde to. Šiju v šatně, žehlím v předsíni, řežu v ložnici.....


Je večer, tma větší i temnými mraky na obloze.

Hezký večer všem.

2 komentáře:

  1. Milky, prajem ti všetko najlepšie k narodkám! Kytička je krásna, pán Há sa pekne zachoval! Ono je síce pravda, že nám nič netreba, všetko máme a ak niečo chceme, kúpime si aj samé, ale kvet je kvet :-)
    Môj pán Be, hihihihi, po obchodoch nechodí, iba ak ho ja vytiahnem na veľmý nákup, takže ja nedostanem ani ten kvet, u nás na dedine by nedostal. Vynahradí mi to v lete, občas donesie kvietky z lúky a pravdupovediac, tie mám najradšej :-)
    Tvoje šitíčko sa mi moc páči, je to pre mňa moc vzdialené, ale chcela by som to vedieť. Nuž, ale mám čas ???
    U nás je bielo, večer bolo -6, uvidíme, čo noc donesie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání.....-8 a holo.....Hezký den.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu