sobota 3. února 2018

.../16/

Dneska je to u nás jako na kolotoči.
Slunce, mračouny, déšť, slunce, mračouny a tma, déšť, slunce, mračouny, déšť.....
Teď v kuchyni mračouny, na druhé straně bytu slunce.

Protože včera nové látky /... večer napařit, ráno nařezat pruhy a čtverce.../, tak už se od rána raníčka motám okolo šití. Navinout nitě na člunky, aby byly pořád připravené, zaměstnat dokonce i pana Há....Ještě byl v županu, když mi kreslil na čtverce látek uhlopříčky pro snadnější šití....


A oběd byl docela rychlý...
Mísa bulgurového salátu zase podle Evy Francové...Já jen salát, pan Há ještě opečené brambory....
Dneska tedy bezmasý den, už druhý!!!!  Já jsem totiž masová, panu Há to nevadí, ten sní, podle jeho slov, všechno. Hihihi.


Mluvila jsem s dcerou, ta zase s babičkou a synovcem skypovala, takže dneska já nevolám, aby měla zítra o čem, maminka moje, povídat....Někdy pracně hledám témata, co by jí zajímala. Koho známého jsem potkala, co říkal....Teď jsem zase pro změnu mluvila  s kamarádkou Janou z Plzně, tak mám pár novinek od nich....Zítra. Byly to tedy i novinky pro mne, pořád se něco děje.
Tak.
Jdu zase něco dělat = trochu šít. Ale nesmím to přehánět, pak je to zase "mus" a to já nerada.

Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...