úterý 2. ledna 2018

....první /1/ a Yarn Along Jannuary 1/18

 Yarpříspěvek tohoto roku.
Nejdříve bych chtěla popřát všem mým čtenářům všechno nejlepší do roku 2018, tuny zdraví, kotle štěstí, plno spokojenosti a radosti...Osobní i pracovní....i "koníčkové"....A díky za vaše návštěvy u mne, že vás moc nenudím, i když se musíte mnohdy nad mými "nesmysly" pousmát...Děkuji.....

Moje deprese z konce roku snad ustává /?????/, v Olomouci se zdraví zlepšuje všem, tak je i mně líp na duši, i po těle.

Konec roku se vyznačoval denními změnami počasí / a tedy i mé nálady.../. Chvíli chumelenice, pak déšť, pak zase slunko, dneska zataženo a po dešti. na kopcích sníh, ale ve vyšších polohách než náš domek /560 mnm/.


Včera večer jsem fotila obří měsíc, dneska to už při úplňku nepůjde, protože ty mraky....Neumím to vyfotit, ale i tyhle fotky mi dělají radost.


A pletení malinko poskočilo, ale opravdu jen malinko. Nahozený druhý rukávek a pak to hodím na jednu jehlici....


Knitting a sweater for a granddaughter, slowly ....
Book: Eva Franc: The Year in St. John's/ Rok ve Svatojánu /. Book of herbs and seasons.
Yarn Along with Ginny,,,

Stroj připraven, nitě navinuty. Malinký kousek látky budu dole nastavovat a kombinovat s černou a reflexním proužkem...tak mi držte palce, ať mi to vyjde. A vesta pro hasiče na karnevalovou školkovou masku bude hotová, pak jí vyfotím...


Dneska přišel kočárek pro malou, velký, pro ní, aby nemuseli vozit hluboký. Z toho už vyrůstá, doma přendají korbičku za sporťák a tady zatím nové golfky. 
Ještě čekám na Zpívánky 1 k ALBI tužce, které před svátky nebyly.
V pátek na roční kontrolu na endokrinologii, asi dostanu elektronický recept, jsem zvědavá.
Musím poslat mail  paní doktorce pana Há přes cukr, na jeho léky, taky mi to asi taky pošlou mailem...jsem fakt zvědavá....Spousta novinek, takový je život.

Přeju hezký den všem.

13,49 hod. HOTOVO

Ten bílý pruh /a proužek/ je ve skutečnosti šedý, ale po osvícení bleskem fluoreskuje na bílou. Obšito tak na 3 až 3- / hihihi / zelenkavou pruženkou, navolno, nevím proč jsem koupila takové množství této barvy....Ještě tak 2 m zůstaly...Malý proužek na srdci je pro zasunutí hasičského odznaku....


The small fire extinguisher for children's carnival is stitched.

Penzum pro dnešek splněno....
Mraky, prší a z cípu oblohy vykukují paprsky slunce...Blázinec v lednu.

Tak pa všem.....


2 komentáře:

  1. Milky, počasie u nás rovnaké, smutné, ale aspoň žiadne mimoriadne mrazy, to priam neznášam v posledných rokoch. Tú depku si rýchlo vyliečiš, len nech sú všetci zdraví, bude po nej. Ale keď štrikuješ a šiješ, nebude to také hrozné :-)
    To som veru aj ja zvedavá na ten recept, potom napíš, ako to dopadlo, u nás zatiaľ niečo také v nedohľadne :-(
    A to čo malo byť na začiatku: Zdravia, zdravia, zdravia, ....... v roku 2018 celej rodinke!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme moc za přání a vše nápodobně i tobě i tvým milým......Milada

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu