pondělí 8. ledna 2018

..../3/

...to bych ani neřekla, jak to letí ...Trocha práce a den je pryč....

Takhle to u nás několik posledních dní vypadá, není divu, že mě to neláká ven. Sobotu propršelo, neděli ještě i mlha a foukalo. Tak jsem se věnovala práci a dneska jsem si udělala neděli, hihihi.
Hory vidět nejsou, Milešovka v mracích.


Jako každá syslířka látek jsem jedno odpoledne  věnovala probíráním se v látkách. Vytáhla jsem panel  It ´s  Elementary od  Red Rooster Fabrics a samotnou mě překvapilo, že je to už sezona 2014. U nás možná 2015....
A ušila jsem deku pro malou, až přijedou, aby měla svojí...Zádíčka minky.
Nic moc jsem s panelem nedělala, látku podložila slabým vlizelínem, prošila podél čar a několik řad vyšívacím stehem, aby se to zpevnilo. Bylo na tom dost šití dokola, protože minky pruží, pouští v řezných plochách nitky a pěkně se táhne..... Ale začištěno, olemováno, jen přežehlit.

Blanket for our little granddaughter. Let her not be cold here.


Ze zbytku minky jsem ušila potah na polštářek, čeká na došití suchého zipu na uzavírání.
Píšu trochu přerušovaně, pan Há měl přinést 5 brambor na bramboráky k obědu, nekontrolovala jsem ho, přinesl víc /..../, jako obvykle, on mě totiž NEPOSLOUCHÁ.... Tak jsem ho nechala loupat, strouhat, míchat těsto a momentálně smaží...Ať taky jednou dopoledne nesedí jen u TV s ovladačem v ruce a nenudí se....A  ať ví, co vaření obnáší. Někdy mám pocit, že vaření považuje za takovou SAMOZŘEJMOST, kterou ženy MUSÍ zvládat a že je to raz dva... Ale jo, pochválím ho, samozřejmě.....
Jsem megera, co....
Ne, dopíšu to a půjdu ho vysvobodit, už teď vidím, že je unavený.

Přeju hezký den všem....

2 komentáře:

  1. Milko, deka je báječná, minky látku miluju, je krásně měkoučká a heboučká, úplně na pomazlení. :-) Jednou jsem si z ní šila nákrčník - přední strana byla z bavlněné látky, zadní strana minky - nákrčník byl na ušití sice velmi jednouchý, ale netušila jsem, jak mě potrápí minky látka - ta potvora pěkně klouže!! Nakonec se ale podařilo.... :-)
    Nenapadlo mně z této látky udělat povlak na polštářek, to bych mohla zkusit, přecejen povlak na polštář ještě nějak zplácám :-), nic jiného si už z kurzu šití nepamatuji... :-(
    Počasí je u nás taky na prd, už mě to štve. Je leden, tak má být pořádné zimní počasí a né tohle podzimní zamračené, co venku panuje už víc jak týden...
    Pan Há je teda šikula, že takhle pomáhá v kuchyni ( já vím, musí). Zrovna bramboráky jsou jídlem, které umí i můj manžel. Dlouho nevařil, u plotny stojím jen já.... Asi je na čase ho také zaúkolovat, jeho bramboráky jsou fakt výborné. :-) Bohužel nic jiného už uvařit neumí.... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihihi, to je život....krásný, užívejte oba, uteče to / nestraším, konstatuju..../. Hezký den

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...