pondělí 29. ledna 2018

.../12/

...a je zase pondělí. Říkám s klasikem / Halina Pawlowská /, díky za každé nové ráno.
Venku nic moc, počasí je pořád dost vzdálené od zimy, snad mrazy neuhodí v dubnu.


Mraků plné nebe, ale asi to spadne někde, kde už toho mají dost a bodlo by shodit to jinde.
Ne, že bych nějak extra potřebovala sníh a mráz, ale naše stromy, trávníky, kytky bláznivé, co začaly rašit a mnohde i kvést, by to nutně potřebovaly. Znáte to z Broučků nebo Vlaštovek. Knih mého dětství. Za chvíli ani ty vlaštovky nebudou muset odlétat. 
Ale pokud mi paměť slouží, byl v mém dětství v zimě sníh a někdy i hodně.

Ušila jsem, včera večer a dneska ráno, valentýnskou prostírku na stolek. Pro dceru, já mám stolek menší. Zase jednou trocha patchworku. Ze zásob látek maličko ubylo, ale už dneska si začnu připravovat na počítači bločky a počítat množství látek...Mám cosi v hlavě, a dávno vyhlídnuté u jedné mé oblíbené blogerky. O tom ale až....


Hyacinty se začínají rozvíjet, taky rozvoňují po celém bytě.


Dneska jsem u TV /zprávy a počasí / dopletla svetřík. Ale moc se mi to nelíbí u krku, asi 8 řad upárám a trochu to zmenším, snížím. Uvidíme.


Takže práce mám dost, k tomu trochu té domácnosti a vaření.
Včera jsem experimentovala, uvařila jsem květákovou rýži, pan Há měl i brambory a přírodní filety z kapra. Já měla jen ten květák a rybu a bylo to moc mňam....
Recept jsem viděla v TV na jednom zahraničním blogu s vařením, ale našla jsem něco hodně podobného i v češtině. Jen já místo kuřecího do....jsem udělala rybu vedle.



   

A ještě se chystám na toto, zítra. Mám ještě velikou polovinu květáku.



To nejsou moje obrázky, to je od těch receptů, jen jsem chtěla udělat chutě....

Dobrou chuť tedy...a hezký den všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu