úterý 23. ledna 2018

.../10/

A začal další týden ledna roku 2018.
Včera jsem byla u své paní zubařky a potom ve městě po drobných nákupech.
Dneska ráno odběry krve, sono břicha a EKG. Vše kontrolní....
K lékařům až jindy.

Takhle vypadá Atrium nemocnice v Ústí nad Labem.
Pohled shora, tady se pořádají akce pro pacienty k různým tématům, jsou tu výstavky, jako je třeba těch několik panelů vlevo. Ta růžová budova jsou oddělení, převážně lékařáky, sesterny, jídelny apod., pokoje pacientů jsou naproti nim a mají výhled na město.
V patře, kde jsem stála já, jsou stánky s občerstvením, časopisy, několik sedaček se stoly, rychlý bufet a administrativa, příjem pacientů. A potom vchod na jednodenní chirurgii a gastro ambulance a vyšetřovny.
Pod námi / kde jsem stála já.../ RTG  a spol....Koronární jednotka a Emergency.


Venku v noci sněžilo, ráno, když jsem šla, tak už to bylo s deštěm a cestou domů jsem už zmokla.



Všechna poupata na orchidejích jsou rozvinutá.


A něco rozdělané práce, teprve teď, po odjezdu dětí, jsem zase začala něco málo dělat.


Pan Há šel po nákupech, já půjdu vařit a pak něco málo dělat.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...