sobota 16. prosince 2017

...zase

jsem spala déle, než je mým zvykem, snad se z toho nestane nový zvyk....
Venku už to nevypadá tak krásně, nadýchaně a čistě jako včera, navíc je pěkně hustá mlha.


Začala rozkvétat i poupata na dalších dvou stvolech a orchidejka vypadá moc pěkně...
I ta další, papouškovitá, jak já jí říkám, fialovo bílá. Opravdu se vyplatí koupit vícestvolou=dražší orchideu, pak se odvděčí touhle nádherou.


V kuchyni na stole začíná vykvétat  zlatý déšť, je vidět, že je v bytě teplo víc než bývalo, to vykvetly větvičky opravdu o týden později. A já se tedy znovu nevdám...jak praví pranostika, když Barborka vykvete na Štědrý den, do roka se děvče vdá...No, už vlastně nejsem děvče...


Včera jsem se musela smát. Přesuny v ložnici se stala lépe dostupnou právě moje filmotéka, takže do ní zabrousím častěji, i víc, do nedávné minulosti...Mám tam i filmy, které jsem ještě neviděla.

Ale dneska ne, dneska jsem vyndala vejce a máslo a budu chystat těsta a asi i péct.
Ale nejdříve si uvařím kafe a odkašlu si, pořádně...A přijde k nám odečítací paní na energie...Jsem ráda, že jsem se vymotala z pelíšku.....a ona mě nenačapala, mě, která jsem ranní ptáče a v tuhle dobu už mám ledasco hotového.
Jdu.
Hezký třetí adventní víkend všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu