pátek 8. prosince 2017

...dneska dceři,

a nejenom jí, jak jsem viděla třeba na Instagramu, přišel balíček s knížkou od mladé ženy s dětmi. Ta  s celou rodinou podniká výlety po krásných místech  naší země. V této knížce konkrétně u nás...V mém známém i neznámém okolí.

http://www.sdetmivbaglu.cz



Dcera mi hned musela předčítat o Tisé, o Sněžníku, i o Ústí nad Labem....a určitě jsme byli i na dalších místech tohohle krásného kraje. Psáno zajímavě, navíc všude jsou poznámky, jestli to které místo lze navštívit i s kočárkem....Což je důležitá informace, máte-li, krom běhajících dětí, ještě i mimino či batole.





Dnešní den byl vyplněný návštěvami u lékařů /+-/, na chvilku za kolegyněmi do bývalé práce, pak domů. Uvařit rychlovku...brambory, smažený hermelín a rajčatový salát...a na chvíli si odpočinout.

Potom povídání s dcerou a vnučkou a hup, byla tma a pomalu večer.

Co dá zítřek uvidíme, radši nic neplánuji, abych pak nebyla zklamaná...hihihi.

                                                  Hezký večer všem.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...