úterý 26. prosince 2017

....a

ještě jedno nahlédnutí.
Dneska jsem před obědem sledovala se zatajeným dechem film Mladí srdcem, Young and Heart / 2007 /.
Obdivuji lidi, kteří přes vysoký věk ukáží, co v nich bylo a stále je...
Co takhle Horečka sobotní noci....


To mi připomenulo jiný podobný film, musím si ho najít a pustit. Je z roku 1999 a mimo fantastické hudebníky a zpěváky vysokého věku ukazuje i překrásné pohledy na město Havana. Někdy jsou záběry až otřesné svou zničeností a zvláštním smutkem...

Dlouho jsem vybírala / a poslouchala.../ a nakonec jen malá všehochuť z koncertu v Carnegie Hall.



Tak a jdu film hledat....Ještě, že mám filmotéku seřazenou a očíslovanou, hihihi.

                                                 Hezký večer všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...