sobota 21. října 2017

...v noci

moc a moc pršelo, až jsem se bála, že bude ráno ledovka. Asi nebyla, zaspala jsem to, před chvílí jsem teprve vstávala.
Slyším někde nahoře vrtačku, že by střecha ? Venku taky někdo klape a pracuje....Možná pospíchají s prací i o víkendu, protože v tomhle čase nikdo neví, klidně může přijít i sníh.

Noční déšť trochu rozehnal mlhu, ale kopce vidět nejsou. Trochu zase barvy podzimu.


Je pošmourno, to se hodí k tomu, abych ukázala, co jsem dneska v noci dočetla.
Uvádím toto na přiblížení knihy, protože já nemám sílu  sem něco psát o svých názorech a pocitech. V některých knihkupectvích je to uvedeno jako literatura pro děti, někde "ženská". Nevím. Mně to připadalo jako čtení pro dost silné povahy...Vždyť se jedná skoro o děti, dospívající, a jejich velmi těžký osud.
Hezké, i dost vtipné na to, jaké téma se probírá, tedy, čím oni žijí.
Je i film, ale nějak mě neláká, jsem citlivka, asi....


Koukám, že je tam i ikonka mojí dcery, protože jsme před chvílí povídaly....

Vrčení pokračuje, venku nic moc, dneska asi budeme doma, budu šít a plést...Číst dneska ne, musím to "zažít". Mám stejné pocity, jako jsem měla po shlédnutí filmu Chlapec v pruhovaném pyžamu. Hlavně pocit bezmoci....

Včera bylo naší malé půl roku, vnoučkovi budou za pár dní čtyři roky. Utíká to.
Sousedi naproti mají tříleťáka a holčičku o měsíc mladší než naše děti, tak každý den slyším jeho reakce na rodiče, její pláč, protože je hodně chovaná a nechce do kočáru ani autosedačky. Takové krásné starosti, že.

Jdu připravit vaření oběda, dneska "složitější", protože maso a ne jen tak kuřecí a zelenina...hihihihi.

Přeju hezký podzimní víkend všem.
Vím, že jsou místa, kde je krásné počasí, ale užívejte i vy s nepříznivým...
A jděte volit, ať se pak nemusíme zlobit...moc...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...