pondělí 2. října 2017

...právě jsme se vrátili

z Tisé, děti odpočívají a já si sedám k pc a ještě rychle si zaznamenám, co se dělo v posledních dnech.
V sobotu jsme ráno raníčko brzy vstaly /tj.vzbudil nás vnouček nespavec / a uvařily oběd. Ten jsme zabalili, děti, dědu, mě a mladé do dvou aut a hurá za prababičkou.
 Já dopoledne na hřbitov s vřesy a zapálit svíčky....cestou k mamince na skok na houby. Někdo mě předběhl...našla jsem jen dvě. Na oběd přijel i synovec Jirka s Péťou...Takže plný dům.
P obědě vyrazil synovec, zeť a vnouček na houby, donesli.....


Předčasný dort k narozeninám, Míša dort, docela se nám povedl....Příště přijedou až po narozeninách...


Péťovi je zítra 10 měsíců, je to čipera, leze jako o život, tady honí míč zeměkouli... Jinak se postavuje a udělá pár drobných krůčků okolo nábytku...


Popkorn v nápadité servírovací misce, poleva na dortu nám křupala i přes horký nůž.
Večer jsme jeli domů, byla jsem tedy pěkně zmakaná.
V neděli dopoledne jsme byli venku, já a S. v kočárku, Ondra s tátou v parku..Po obědě zeť odjel vlakem do Olomouce a my už jen lenošili.....

A dneska ????
Nechaly jsme pana Há doma, pověřily jsme ho nákupem, musel sehnat vejce a nějaké drobnosti. Byl určitě  rád, že je sám doma a trochu si vydechne....

My jely k prababičce. Povídaly si s ní a sestrou, uvařily oběd a po obědě šly na houby.
Kdyby pršelo, skřítek pod lopuchem.....


Něco jsme za tu hodinku nasbíraly, pak přes hustě trsy trávy po loukách domů. Ta cesta zpět byla nejúnavnější. Malá svačinka, přebalit mimko, které spalo celou dobu u maminky v nosítku...a zase domů do města, abychom slušně zaparkovaly....
Malý si s dědou hraje s dárkem k narozeninám....Kouzelné čtení s Albi tužkou....https://eshop.albi.cz/kouzelne-cteni/. Malá se pokouší zabrat po kojení a dcera si čte...Já budu, možná, taky chvíli...

Tak jsem toho napovídala dost, končím pro dnešek....

Hezký večer všem.

1 komentář:

  1. Ondríkovi prajem všetko najlepšie k narodeninám!
    Húb budete mať na celú zimu :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...