středa 25. října 2017

...mlha byla

dneska pořádná i na domku, zdrželi jsme se jen přes oběd a hodinku u prababičky Toničky.
Dneska mě totiž bolí oči a navíc jsem zakopla na schodech s velkou kytkou, co jsem jí nesla do domu...Rozbila jsem keramickou misku, natloukla si obě nohy a málem si ty oči vypíchla o květenu. Spíš tedy stromek. Padala jsem jako pytel brambor a nešlo to zastavit...

Tak fotky jen ze včerejška... Předsíň plná tlapek. Moc mi to kompletování nejde, dneska mám den klidu....


Včera jsem šla hodit dopis do schránky, pokusila jsem se vyfotit naší novou střechu, budoucí střechu.


Moc to tedy vidět není, dneska už je toho zase víc, koukala jsem cestou z garáže. 
Tak a ještě jedna momentka bývalých pískovišť před domem, dneska dvě zahrádky....Jedna je paní z vedlejšího vchodu, ta tam koneckonců je zachycená. Tu druhou paní jsem už delší dobu neviděla.


To bylo včera, dneska mělo být lepší počasí / podle předpovědi rosničkářů.../, ale není.
Tak ještě dva obrázky malůvek našeho O. ze školky. Rodina, chata...Asi.


Dneska jsem s dcerou už povídala a užila jsem si i vnoučat. O. jde na plavání a na "podzimní" prázdniny po plavání pojede k babičce Hele a dědovi Evženovi. Tedy, oni si ho tam vyzvednou. 
Dneska nic nedělám, jen domácnost. Přivezla jsem z domku skoro poslední kytky v květináčích, tak to jdu porovnat, přerovnat, zalít atd.....
Klidný den všem.

1 komentář:

  1. Akosi sa z nás stávajú malé deti, padáme ako vrecia zemiakov :-) Držím prsty, nech bolesť do rána prejde!
    To kompletovanie vyzerá náramne zložito, samá ruka a noha :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu