pondělí 4. září 2017

.... září

je tady, dneska vymetená obloha, ale několik dní to tak nebylo. Ještě dneska ráno jsem se zabývala myšlenkou na odjezd do města. Ne dneska, ale během několika dní. Stejně nás to do konce měsíce čeká, pak přijede dcera s dětmi na pár dní a pro miminko je tady už zima...A pro seniory, tím myslím pana Ha, už taky... Já to ještě zvládnu, ale jsou chvíle, kdy bych taky byla radši ve městě. Různé chvíle...
Zatím houbařím v louce, jednou jsme byli i v lese.
Já v lese, pan Há. v autě četl noviny a čekal....ty jeho nohy....
Dneska jsem v břízách našla jen jednu houbu, zase jsem si přinesla něco větviček vřesu. Ta louka, uprostřed vsi, je zvláštní. Jsou v ní vřesy, borůvčí, trsy měkké lesní trávy, ale i luční kytky a bodláky.



A ještě, co jsem v tom propršeném víkendu dělala....četla. Intenzivně, moc se mi ta knížka líbila.


Pěkný první školní den všem.
I těm, kteří už do školy nemusí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu