čtvrtek 14. září 2017

...od noci

s malými přestávkami prší.
Ale to nevadí, alespoň si v klidu dodělávám domácí pořádek. I když bych ráda šla na houby do břízek na domku, ale to snad ještě bude....
Objevila jsem nějaká pěkná krátká videa, podle jednoho jsem uháčkovala čepičku pro malou S.


Zatím nedokončené zapošití a kytky dělat nebudu, nevím... Vyfotila jsem svůj pracovní koutek v pokoji, nelením.


Zatím rozvažuju nad lemem okolo obličeje, připadá mi dost utažený...???? Takže to možná ještě rozpletu, protože jsem objevila pěkné začátky na háčkování.



Takové věci si musím ukládat sem, protože si pak nedokážu vzpomenout, kde jsem to viděla.

Kromě mých oblíbených Vlněných sester, a jejich školičky pletení na YT, mám další oblíbenkyni, Katrincolu. I ta má obchod s přízí a pomůckami, ale taky spoustu videjiček. Teď se mi zalíbily dvě, které ukazují trojcípý šátek zase jinak....Druhé video se objeví v pravé nabídce, znáte to, ale kdyby ne.....hihihi....



Podzim je tady a tohle jsou poslední svíčky v mé / naší / domácnosti. Musím to napravit. Po obědě půjdu do Zásilkovny pro balíček od Vlněnek, tak zajdu k Vietnamcům, mají vždycky velký výběr. Ráda u nich nakupuju, mají od hřebíků po dětské lokomotivy všechno, všecičko. Je to bývalá samoobsluha Horizont, plocha jako hřiště....


A nové látky jsem ještě nerozbalila, to čeká až na dceru, tj. spolumajitelka...A stroj není doma, tak co.


Jdu chystat oběd, pan Há je vymrzlý, byl v Globusu pro plenky v akci /....volala dcera, aby sem nemuseli nic vozit..../, nakoupil nám nějaké maso a novou stolní lampu, ta  moje praskla, když mi včera spadla a nejde to opravit.....
Jo a v www.kosmas.cz mají 20% slevu i na papírové knížky, ne jen elektronické, psali mi....

Jdu.
Hezký, i když mokrý, den všem.

2 komentáře:

  1. Čepička je super, ale kytičky bych na ní přidělala, ty se mi na ní líbí právě úplně nejvíc! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ... pěkné pracovní zakoutí a príma výrobky. Já bych asi kytku nedávala, čepička je moc hezká. A obdivuji trpělivost, to bych nevydržela nerozbalit látky :-))) Pohodový večer Miluška

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu