sobota 16. září 2017

...jsme doma,

venku je 8 stupňů, nahoře bude ještě méně. Pod mrakem, podle radaru se sem žene déšť. Tak si každý v klidu děláme to svoje. Doma ve městě.
 Já začala plést čapku Saudade od Ysoldy Teague. Zatím jsem na začátku a snažím se plést podle rad o pletení od Vlněnek.


Včera jsem dodělala čepičku pro S. Nebudete tomu věřit, ale třetí pokus....První jsem doháčkovala a zjistila, že počáteční řetízek je moc pevný, i když čepička byla krásná...Tak jsem jí vypárala a udělala dolní lem podle videa o příspěvek dříve. A háčkovala a háčkovala. Ale zase se mi zdál okraj příliš volný...čepička neměla ten efef tvar. Tak jsem to zase vypárala a začala úplně jinak...Na tunisský háček jsem nahodila oka jako při pletení, udělala první "rubovou řadu", pak spojila do kruhu a začala háčkovat. Je to pěkné, hlavně,kdybych si to zapamatovala. Kulicha pro dceru jsem začala klasickým nahozením, ale na dvě jehlice, aby první řada byla pěkně volná.
Včera večer jsem dostala od zetě dvě fotky. Byli s O. na "dni otevřených dveří" Skautů v Olomouci. Povídaly jsme si o tom v létě s dcerou. Je taková rozvážná. Trochu jí děsí okolí, kde se z hezkých chlapců nebo děvčat staly naducané buchty, co sedí doma u počítačů. Chtěla by synka přivézt ke zdravému, ale klidnému a spokojenému životu dítěte. Tak jsem zvědavá, zatím je ještě maličky, ale, ...co se v mládí naučíš, v.....jako když najdeš. Příčilo se mi tam napsat stáří, hihihi.
Doufám, že mi o včerejších zážitcích a dojmech řekne.



Jdu se postarat o rodinnou krmi.

Hezký, přestože studený, víkend všem.

1 komentář:

  1. Milky, vidím, že aj ty trénuješ svoju trpezlivosť :-)
    Tá čiapka pre dcéru sa mi už teraz páči, krásna farebná kombinácia a vzor super!
    Tu je tiež zima, zajtra vraj celý deň dážď, tak to len pri peci sedieť :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu