pátek 15. září 2017

...douklizeno,

jen jsem dneska viděla u www.rosamitnik.cz uklizený špajz, tak tedy ještě mám nedodělek...Opičím se, ale každý podnět je dobrý. Jeden čas jsem tam uklízela kdeco, co se mi v bytě nelíbilo. Už jednou jsem tam udělala pořádnou revizi, ale potřebuje to častěji...
Počasí nic moc, ale dneska přijde poslední balíček, kvůli kterému jsme ještě ve městě a pak zase můžeme vyrazit na vzduch. Ale zatím se mi tam moc nechce, všude je mokro, blátivo, uvidíme zítra.


Včera jsem si vyzvedla v Zásilkovně balíček od Vlněných sester, ještě ale nezačínám plést, mám ještě něco rozdělaného. A znám se, zase by tu ležely nedodělky...
Vlna a návod na čepici.
Už se těším. V předpise je 5 přízí, já budu ale dělat čepice tři, tedy 1 + dvě malé, tak jsem musela vzít tři na základ a zbytek bude na vyplétaný vzor. Snad to zvládnu.


Momentálně svítí sluníčko, ale je chladno. A po dešti.

Hezký den všem.




2 komentáře:

  1. Počasie naozaj nič moc aj u nás :-(
    Moc sa mi páči čiapka, teším sa na štrikovanie, potom ukáž :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...