pátek 25. srpna 2017

... snažím

se zase najít svůj životní rytmus, jde mi to dost těžko...,.
Dneska jsem byla na ostružinách, jen tak do misky na zdravý nápoj pro mě. Ostružiní je jako po náletu, polámané, pošlapané, otrhané. Za to poslední jsem ráda, ať lidi jedí zdravé věci...a určitě se ostružiní do příštího roku uzdraví a zase trochu urodí.






Taky jsem našla dvě houby, natrhala kominíčky do suché vázy pro maminku.
A zase oživila paměť na drobná kvítky v louce.
V poslední době mám pocit "krátké" paměti....
Odpoledne nás čeká tvrdá práce, budeme řezat dříví.
Počasí má být letní, teplo, bouřky, tak uvidíme.


Měli jsme v obci návštěvu....http://hlinenka.blogspot.cz/2017/08/tiske-steny.html,snad se tu líbilo....




Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu