středa 2. srpna 2017

...po bouřlivé

a deštivé noci zase jednou mírně podmračený den.
Pan Há po odběrech krve, my s malým na nákupu a u babičky Toničky. Chodíme za ní každý den, jen včera ne, bylo moc dusno a slunečno.
Po obědě krátký odpočinek, já experimentálně vařila melounový džem. Koupily jsme zbytečně velký, malý ho už nechtěl, pan Há si zvedl glykemii a já o něj moc nestojím... není to holt masíčko.... hihihi.
V obýváku jsme postavili bunkr, chvílemi koukáme na Mašinkov a odpočíváme.
Malá v Olomouci dostala očkování, už má 5,4kg a 60cm.
Jinak se chystám šít dceři tričko, slíbila jsem ji, trochu pletu a v noci jsem dočetla Jezero, o kterém psala rosamitnik.cz.



Bude tu projíždět cyklistický závod, jdeme ven, vnuk už tu vedle mě poskakuje. , Neudržím myšlenku.

Hezký den všem.
A děkuji za vaše návštěvy, jen já méně reaguji, pořád se "peru" s tabletem, co se vkládání týče....hihihi.

1 komentář:

  1. Tak to by som si cyklistov nenechala újsť!
    Zaujímavé, džem z melónu, daj vedieť, ako si s ním spokojná!
    Malá je vo vode rozkošná, aká nadšená, radosť na ňu pozerať!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu