úterý 4. července 2017

.... úterní

povídání a drobné práce.
Svetřík Driftwood pomalu pokračuje. Pletu ho z příze Donegal, barva Silver Mist   a Malone. Na jehlicích  číslo 4 .
Když čtu stránky na FB, tak se o spoustě věcí ohledně pletení věci naučím. Například jsem si koupila teploměr do vody, abych nakonec tu práci nepokazila.
Od maminky jsem si přinesla dvě knížky na čtení. Můj tatínek miloval cestopisy a dobrodružství..... Já jsem po něm. A detektivky. Jenže za komunistů toho nic moc nevycházelo, tak jsem ho trochu zahltila po revoluci. Bohužel, umřel moc brzy... chybí mi.... pořád....
No a tyhle dvě jsem asi nikdy nečetla. A to jich v knihovně stojí víc.....
A nakonec kytka z louky. Opravdu. Ta vrbina tam asi vyrostla, když někdo ze zahrádkářů vyvezl odpad do louky. Houby ještě v břízách nerostou, maliny snad za den dva.
Jdu dělat drobné domácí práce, prát a zkontrolovat, jestli mám vše připravené na příjezd mladých....

I vám hezké dny volna přeju ze 💓.....


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...