sobota 1. července 2017

.... první prázdninový

den, poněkud pošmourný, ale v podstatě normální. Vždycky začátkem července pršelo. Dcera jezdila každým rokem na první turnus tábora a holiny a pláštěnka nezahalely...nikdy.
Byla jsem pro pečivo, vařit budu letní jídlo - plněné papriky v červené omáčce.
A co poradit pro pošmourný podvečer ?

Třeba film Pořád jsem to já který jsem si profnukala včera večer.
Líbil se mi i přes smutnou skutečnost, že to může potkat každého...i mě.

A co na čtení????? Začala jsem číst Ledovou princeznu ,ale bude to možná běh na delší trať, většinou jsem večer unavená a nemám na Kindlu podsvícení a chce se mi brzy spát..

A užívám si i pletení. Z příze  Donegal Soft dvou barev pletu svetr Driftwood od Isabell Kraemer. Tento je v českém překladu na Ravelry free.

A ještě mě čeká nějaké práce na šicím stroji, drobnosti pro vnoučata.

Tak to by bylo pro dnes vše. Ještě nějaké obrázky...
Přeju krásný jakýkoliv víkend všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...