sobota 15. dubna 2017

..kousek z


Velkého pátku....
Byli jsme v Úštěku na Velikonočním jarmarku.
Spousta lidí, spousta stánků, docela chladno, ve stínu určitě. Spousta snědených plněných rohlíčků a vůbec...



Na pozdní oběd už jsme byli doma, Ondráškovi se moc nelíbily davy lidí, když se motal všem okolo nohou. I když jsme se snažili, aby všechno zajímavé viděl...
Bylo to pěkné a bylo toho dost. Já ani dcera nejsme moc na tyhle "davovky", ale chtěly jsme vyjet někam mezi lidi. Hlavně tedy já, že....Počasí nám přálo, bylo relativně jarně, jen ve stínu občas přišel závan studeného větru.
Odpoledne, respektive v podvečer, ještě přijel synovec s přítelkou Maruškou a mimi Péťou, tak si mohl Ondrášek pokoukat na miminko. Sice už 4,5 měsíce, ale ještě pořád mimi. No a večer jsme všichni padli za vlast. Pospávali jsme, četli si, koukali na TV.
Dneska dopoledne jel vnouček s tátou do Děčína, vlakem, podívat se na cosi na nádraží. O tom, CO to bylo, zase jindy. Já došívám a zašívám...a vaříme a pečeme...

 Hezké svátky všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...