středa 8. března 2017

Yarn Along 17/8

Trochu jsem ruční práce "flákala", ale přítomnost dcery a vnuka mě určitě omluví...Dneska je středa a já teprve pomalu chytám dech po jejich odjezdu. Nějak je toho na mne moc, začátek jara a z toho plynoucí zvláštní jarní únava, a jejich odjezd, který mi vždycky vezme trochu elánu. Musím se oklepat a začít zase "žít". Chvíli zase bez nich, vždyť jsou jen o kousek dál....

Kus svetru Pavement jsem musela rozpárat, byl příliš vidět přechod mezi jednotlivými klubíčky. Hned jsem začala shánět informace, jestli se to děje jen mně. U Vlněných sester na FB jsem v komentářích našla radu. Přechod "zjemním" tím, že před koncem jednoho klubka začnu po dvou řadách střídat už i to další klubko a přechod mírných rozdílů odstínů barev bude méně ostrý. Děkuju za nápad.
Tohle je moje malé háčkování, protože ani u TV večer nemůžu sedět s prázdnýma rukama. Příze s bambusem, zbytek od jiné práce před časem.
Kniha : P. a T. Kopřivovi a J. a D. Novákové : Respektovat a být respektován. Zase jiný pohled na výchovu. Jiná doba, jiný mrav. Nevím ale, jestli to "jiné" povede k lepším výchově jak v rodině, tak v okolní společnosti. Knihu mi přivezl zeť z Olomouce,  zase si jí o Velikonocích odveze, mě stačí jedno nahlédnutí...Já už nikoho moc vychovávat nebudu, babičkovství je trochu jiná věc, že.


Včera mi přišel balíček s čaji od http://www.pauwex.cz/shop/cs/. Od dcery jsem dostala k narozeninám sadu čajů Santee / vpravo nahoře / a už mám vypito. Moc mi chutnaly, tak jsem si objednala další. Otevřela jsem zelenou krabici, ....uvidíme. Ten je spíš takový "obyčejný", ale taky ho vypiju.


Jdu něco začít....
Něco povzbuzujícího mou duši....
A trochu čaje....

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu