neděle 5. února 2017

...už jsou

zase doma....
Hezké věci trvají jen mžik a nejdou pozdržet, jen zachytit v paměti a vyvolávat si je v duchu. Mimo fotografií, že.
Bála jsem se ledovky na jejich cestu sem a  dneska jsou dokonce +2 stupně a všude je voda od tajícího sněhu. Takže náledí asi cestou nehrozilo....
 Včera jsem byla chvíli venku u sáňkování a bylo slyšet, jak odpadává námraza se stromů...praskání, šustění a "pád" jinovatky do sněhu.

....člověče nezlob se s tátou, místo číslic obrázky. Hrál už se všemi a nadchlo ho to. Oba ještě v pyžamu.


..u prababičky....


...minioslava Milad....


Jak říkám, uteklo to jako voda v horském potoce....
Tak a je tu před námi zase všední období, do jarních prázdnin koncem února......

Hezký konec víkendu...a dobrý vstup do dalšího týdne...všem.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...