středa 28. prosince 2016

Yarn Along

letos poslední....
Malé háčkování na vyplnění svátečního času u pohádek...moje ruce neznají klid.
Malé kulaté z roku 1893 a se srdíčky v pudrových barvách bavlny. Bílé jen takový pokus, silnější bavlna, moc se mi ta robustnost nelíbí, asi to vypářu....
Kniha : Emil Hakl : Skutečná událost. Zase jednou papírová kniha, dostala jsem jí loni od dcery, dala jsem jí na noční stolek, pak vsunula do šuplíku a zapomněla na ní....Nejvíc se mi od něj líbí "O rodičích a dětech", film už jsem viděla dvakrát. Tak uvidím...


Small crochet to fill a festive time for fairy tales ... my hands know peace.
Small round in 1893, with hearts in powdery colors cotton. 
Book: Emil Hakl: A real event. Once again, paper book, I received from her daughter last year, I put it on the nightstand, then slipped into a drawer and forgot about it .... I especially like him, "Of Parents and Children", a film I've seen it twice.

Nice and cheerful end of the year, good health and happiness in the New Year 2017 to all.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu