úterý 6. prosince 2016

..protože

mám dneska ten odpočinkový den, jsem tu zase.....

Pan Há šel dopoledne nakoupit, ale nebyla to taková idylka, jak si podle teploměru představoval, přišel pěkně vymrzlý....Já mu to říkala, ale copak on dá na ženskou ????


Miniprostírka na stolku, abych měla tu samou, skoro, jako mají moji / naši / v Olomouci...


Pan Há mi koupil nové dřevěné kolíčky na projekt dřevěných vloček u Aničky , ale tak mizernou práci firmy Söke jsem ještě neviděla. Navrch huj, vespod fuj. Na povrchu ohoblované, uvnitř každý jiný, jaké bylo prkno...několik součků, jeden kolíček praskl při rozdělávání....jakou životnost mají při použití na mokré prádlo si neodvažuju ani představit. Myslím jednorázovky... Jen ten drátek mi připadal stejný jako u starých dobrých....No nic. Pak jsem koukala na cenu, co bych chtěla za 2 Kč za jeden, že....Že to vůbec prodávají, no nic...srovnávala jsem to se svými v košíku a poplakala bych si, kdybych měla slzy....
Tady jsou slepené těmi hladkými stranami k sobě...


A tady pokus o jakž takž pravidelné vločky.....když je každý kolíček jinak uříznutý, těžko pravidelnost. Ale v přírodě to tak asi není, ty jsou jako když střelí a těch tvarů....

z mého Pinterestu

..moje dřevěné....

A takto to vypadá venku, skoro vánočně. To že je bílo od námrazy...


Jdu zase lenošit.
Hezký večer všem.

1 komentář:

  1. To jsou ale krásné mrazivé fotky! Každé ráno, když jedu autobusem do práce, se také kochám tou mrazivou krásou, kterou nám tu příroda vyčarovala. Kéž by takhle bílo bylo až do Vánoc, tak dlouho jsem nezažila bílé Vánoce.. :)
    Hvězdičky z kolíčků jsou zajímavým nápadem. Jen mi došlo, že dřevěné kolíčky jsem už dloouho v obchodě neviděla. Všude jen barevné plasťáky..
    Vločky z pinterestu jsou úžasné a každá originál! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu