neděle 20. listopadu 2016

...tentokrát

odjezd mladých těžko, velmi těžko, snáším.....

Ještě jedna, včerejší, od prababičky.
Na včerejších fotkách byla před panem Há krabička od cigaret, ne, my nekouříme, to je jen "mustr" na šitou krabičku pro kamarádku kamarádky...Pokusím se o ušití....U nás kouří skoro celá rodina sestry, dokonce i moje maminka, ještě i v 86ti letech si prý s chutí zakouří, před námi ne.....Kouří od 15ti...asi tak....To jen na vysvětlenou té krabičky, které jsem si všimla až na blogu....
Bylo to u ní hezké , a jako obvykle hlučné, venku lilo jako z konve celou dobu, pak jen kontrola domku a šup zase do tepla bytu....


A obvyklá poslední ranní fotka...
...nechtěl se usmívat....


Ale, nakonec, se snažil rozveselit mě...
Moc se to nevedlo, ale, takový je život.
Odjeli později, chtěli se zastavit pro cosi, = ???? , v Ikea a pak domů do Olomouce.
Venku chvíli svítilo sluníčko, ale už jdou zase mraky, trochu jsem to tady v bytě porovnala, myčka myje, pan Há sleduje TV a já maličko háčkuju.
Jdu.
Číst přátelské blogy, čekám, až dojedou.....
Hezký den všem.

1 komentář:

  1. To jsou krásné rodinné fotky, nakonec se usmívá jako sluníčko. A s tím kouřením. Mám jednu kamarádku, které bude 90 let a doslova "hulí" od mládí, taky si to bez cigára nedovede představit a je v pohodě. No, to bych řekla, že jsou spíš výjimky.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu