pátek 11. listopadu 2016

...před cílem....

Každému v duchu nějak říkám...

Zipy zepředu....


kapsičky zezadu....

....lístkový.....

...veselý podzim....

...plážový ....

...zámecký....

Paříž naposledy, už není látka...

..experiment, dámičky....pro holčičky....??????

Ten poslední, s dámičkami, byl experiment " z nouze ctnost"...ale bude jediný exeplář, Jednak už nemám látku a druhak...mě to moc neoslovilo, těžko se mi dodělával a chybky jsou víc viditelné....
Možná mi i zůstane doma, hihihi.
Pana Há jsem poslala na nákup / čti, chtěl se jít projít, tak ať ta procházka má i užitek..../ . Já dneska nevařím, jen ohřeju zbytek boršče...Tak můžu došít poslední kapsičky a dárkové obaly na kapesníčky, už jsou rozešité...
Jdu.
Možná pojedeme odpoledne na kontrolní návštěvu domku a k mamince. Uvidíme, možná až o víkendu.....
Hezký den všem.

2 komentáře:

  1. Teda Milky, ty si výkonná! Sú perfektné a ani na tej poslednej nevidím žiadnu chybu. Ale mne tiež tá látka nie je moc sympatická. Ja sa snažím tiež šiť, chcem aj rovno, ale stále mi to nejde :-((( To tvoje šitie je ako od profesionála!
    Pekný víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. DOBRY DEN, NEJSEM BLOGERKA , ALE NAKUKUJI KAZDY DEN.JSTE MOC ŠIKOVNÁ A PRACOVITA.Obdivuji Vás.Přeji hodně zdraví a stesti.Marta z Turnova

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu