pátek 25. listopadu 2016

...dneska přišla

knížka, co jsem objednala pro dceru. Momentálně se jí bude, možná, hodit, před více než třemi léty držela dietu....a možná jí to zase čeká...nebo bude chtít zlepšit pleť, hihihi.
Trošku jsem jí prolistovala, nevím, proč jsem jí nenechala poslat rovnou dceři, nějak mi to nemyslelo, či co...Mohla jsem ušetřit jedno poštovné, ale to nevadí, měla jsem jí v ruce, je pěkná, moc....

Objevila jsem jí, původně, na Instagramu.......cukrfree....

Chtěla jsem udělat nějaké fotky, ale hned jsem to zabalila, napsala dopis, přidala uhlí k Mikuláši, co tu nechali..., sluchátka...a už s tím pan Há kvačí na poštu....




A taky tam sleduju https://www.instagram.com/fit.recepty/, zrovna teď začínají s cukrovím....

fit.receptyPrvní pokus o cukroví ....♡Raw kuličky v čokoládě s oříškem uvnitř♡ ● 

100g sušených fíků ● 100g vlašských oříšků ● 50g ovesných vloček ● lžička skořice a medu
Fíky zalijeme horkou vodou a necháme odstát asi 15 minut. Vlašské oříšky rozmixujeme s vločkami a přidáme skořici s medem. Nakonec rozmixujeme fíky s trochou vody, přimícháme ke směsi a pomocí mokrých rukou vypracujeme těsto. Vytvoříme kuličky a do každé dáme oříšek. Na polevu si rozpustíme kousek hořké čokolády s kokosovým olejem, kuličky postupně namočíme do čokolády a vyválíme v kokosu nebo rozmixovaných oříškách. Necháme ztuhnout v lednici a můžeme mlsat. Dobrou chuť♡.=


Obrázek se mi nepodařilo okopírovat, asi bude na tom odkazu výše......

A ještě nějaké recepty od Diany Kobzanové, určitě by jí to nevadilo a mě zaujalo to Masarykovo cukroví....Ona je mi moc sympatická a navíc je i vtipná na mojí vlnové délce...
Měla tam na obrázku překrásná vosí hnízda a pod tím tento text....

  • dianakobzanovaNe,to jsem NEPEKLA!(ale takhle nejak bych si myslela,ze by to melo vypadat)😬....a uprimne,vanocni cukrovi jsem nepekla NIKDY. Mozna naposledy jako mala holka s mamou. Cely roky jsem cukrovi kupovala-nejdriv z male cukrarny Stastnych v Lestkove u Rovenska pod Troskami a pak z Merhautova pekarstvi - ty maji stanek u nas na Smichove v Andelu. Oboje VYPADA a CHUTNA jako domaci. Sice neco stoji,ale clovek toho aspon nesezere kila. Letos budu mit premieru,uvarim vsechno,upecu taky skoro vsechno,ale netusim jestli budu mit dost trpelivosti na tohle mini crcani😂😂 Zdvorile vas timto zadam o recepty na vase oblibene druhy....Dekuju! P.S. Blby ze si k peceni nemuzu dat sklenku. Naposledy jsem po sklenicce bilyho nevymazala formu na babovku😳🔫 (pokud mate chvilku,napiste recept do komentu,nekomu dalsimu se urcite taky bude hodit! Dekuju!)

  • petrapeskovaDobry den. Šusenky jako esička. 1 van.puding,2xcoko puding,1 vejce,2lzice skorice,100g cukru krupice,250g hl.mouky,200g masla vse smichat testo po kouskach davat do lisu na česnek.
  • majdinkag@dianakobzanova u nás je každoroční MUST HAVE mrkvové cukroví, zmizí vždy jako první ❤️
  • drahoslava.k@dianakobzanova Masarykovo cukroví

    300 g hladké mouky
    200 g másla
    100 g cukru moučka
    1 žloutek
    200 g vlašských ořechů
    POSTUP PŘÍPRAVY:

    Ořechy namočíme na 2 hodiny do studené vody, osušíme a nakrájíme na menší kousky. Z uvedených surovin a nakrájených ořechů vypracujeme těsto, uděláme z něj dva tenčí válečky, každý zvlášť zabalíme do potravinové fólie a necháme přes noc v ledničce odpočinout. Druhý den válečky pokrájíme na kolečka, která na plechu s pečícím papírem upečeme na 180°C. Ještě horké cukroví obalujeme v moučkovém cukru, smíchaným s vanilkovým cukrem.
  • atenadreNepečený,nezdravý,chutný a SUPER EASY ! Rafaelo kulky - 200 g strouhanýho kokosu.1 plechovka Salka.Balíček oloupaných mandlí.Trocha kokosu ještě na obalení.. Smíchat kokos se Salkem,pár hodin nechat v ledničce,ukoulet kulky-dovnitř jednu mandli a obalit v kokosu.Za pár hodin mandle uvnitř změkne.Toť vše💁

To se mi líbí


Na Instagram koukám většinou v noci na tabletu v obýváku, když pan Há spí a já nenůžu. 
Nakukuji na recepty, pletení z celého světa, na Jamie Olivera a jeho recepty..., k Lucii Living, k U nás na kopečku..., Rosa Minik už je tam taky..., do Kanady k Dianě Kobzanové a její holčičce, k Salákům v Novosibirsku a jejich 2+2 dětiček....Prostě po celém světě, kde najdeš všechno, s čím se chtějí lidi s okolím podělit....Někdy je mi hodně smutno /..../ a takhle si "popovídám"....hihihi....

Venku je dneska slunečno, ale chladno, snad to vydrží do zítřka, to chceme jet na domek a já za maminkou....
                                           Hezký dnešní den a celý víkend všem....









1 komentář:

  1. Tak na tot je nám dobrý internet, vieme o rôznych ľuďoch v rôznych krajinách, o ktorých by sme sa nikdy nedozvedeli :-)
    Ja som presne taká istá, prezriem si svoje obľúbené blogy v hociktorú nočnú hodinu a je mi hneď lepšie :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, upadla jsem

 v koupelně a mám zlomená žebra. K této přesné informaci jsem dospěla po dvou dnech utrpení, jednoho celkem krátkého času ponížení před zdra...