čtvrtek 29. září 2016

...a už

na domku.....
Počasí  celkem ujde, odpoledne půjdu za maminkou, pak chci přesadit anginovník. Je nějaky vyčerpaný a objevila jsem na něm nějaké puklice či co to je.
Koupila jsem si dneska rýmovník, to abych pak měla co stěhovat...řekl pan Há. A zase něco na hřbitov, tatínek by měl svátek, František,  a potom i teta, Ludmila.
Na Františka jsme s panem Há měli svatbu, už je to dávno, 36 let....


Kytička od Marušky jela s námi, jen dostala jiný hrníček než doma.
Malý  letmý první pohled na zahradu a dvorek, pro mne připomenutí, co ještě chci uklidit a zrušit....


Někdy je toho na pana Há, ale i mně, moc. Myslím toho, co bychom potřebovali udělat, ale zařekli jsme se, že budeme dělat jen to, na co nám síly, a finance...., dvou seniorů budou stačit.
Tak jdu chystat oběd a pak....však to znáte, vždycky se něco najde. Třeba připravit na večerní zatopení....
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...