pondělí 8. srpna 2016

....večer

je tu vždycky strašně rychle. Koupání malého, jeho uspávání, když je tu Zb., tak on a už  se pomalu den zkracuje....Pan Há kouká na sport, prvně za celý den, má taky "svoje projekty", které chce udělat, pomalu a v klidu.
Já dopoledne dělala z natrhaných ostružin 5 skleniček sladkého a 5 skleniček diabetického džemu. Včera jsem našla houbu a dneska ráno dvě, tak jsme k obědu udělaly kulajdu a lívance. A že jich bylo...


Dědeček Ondráškovi skládal dvojplošník, pak ho pouštěli se schodů na dvorek.


Odpoledne byli mladí za prababičkou, já chvíli poklízela kuchyň a pletla. Večer jsme pekli buřty a povídali....
Když jsem seděla u Tv, přečetla jsem si několik svých oblíbených blogů, jde to na tabletu pomaleji,  dneska jsem byla u Daniely,  Má tam krásné kytky, ovoce a hlavně její výšivky. Taky se na jednu chystám, ani nevím, jestli jsem to tu ukazovala...Ale je to práce na doma, tam mám dobrou lampu na ruční práce, tady ne a navíc jsem už večer tak utahaná, že nevidím....


Ale připraveno mám, příště to odvezu domů, už zase pomalu začnu věci balit...z domku domů. Je to hrozné, jak to rychle uteklo, to léto. 
Přes den bylo nádherně teplo, k večeru se začalo zatahovat, jednou i sprchlo, teď je tam parádní bouřkový mrak. 
Co budeme podnikat, záleží na počasí.....
Hezký večer všem.

2 komentáře:

  1. Milky, mooooc ti ďakujem za návštevu a hlavne za pochvalu mojej práce!!! DíK!
    Výšivku si si pripravila krásnu, venčeky a k tomu sirôtkové, tie sa mi veľmi páčia! A veru ja tiež vyšívam len na jednom mieste, kde mám pohodlné sedenie a dobrú lampu. Na inom mieste vôbec nerobím.
    Máš pravdu, na leto sa chystáme, tešíme a ono tak rýchlo uletí, večer už chladí, ráno tiež, deň sa kráti, bude jeseň! Tam zas budeme obdivovať nádherné hry farieb, milujem ich :-)
    Ja teraz tiež nemám toľko času, chcem ho tráviť s dcérou, potom prídu chlapci, hlavne vnuk :-)
    Maj sa fajn!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Danko, mluvíš mi z duše....a na podzim a zimu nám zůstanou vzpomínky na naše milé, na chvíle veselé i ty smutnější....dneska tu leje a vypadá to silně podzimně...hezký den všem......

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu