pondělí 22. srpna 2016

...pondělí,

stejně jako včerejší neděle, jako malované vodovými barvami....


Kdo zná můj blog z obrázků pozná, že jsem ve městě. Včera dopoledne na domku lilo, cesta do města  byla plánovaná, tak mi to tak nevadilo. Oběd byl navařený a tak jsme naplnili auto věcmi...postýlka, matrace, hračky... a něco mého hotového šití a věcí, o kterých jsem usoudila, že už je na domku potřebovat nebudeme. A jeli jsme ....
Vyložit, uklidit, kouknout na olympiádu, já si četla...a byl večer.
Na dnešní dopoledne jsem měla plány taky. Odnést kapsář a kapsičku pro Michalku její mámě do bývalé práce. Cestou vyzvednout mé nepostradatelné léky, náhradu za u mne neexistující štítnou žlázu...maličko nakoupit....Protože obloha je zatažená, chystá se déšť, tak pojedeme až po obědě nebo možná až zítra.
Po bytě se povalují hromádky věcí, které, pro změnu, povezeme zase na domek. Ale maličko jich je, to už na určité věci, které plánuji v příštích 14ti dnech dělat. Pak sem zase pojedeme. Jednak jsem objednaná na kontrolu krevních destiček a hlavně tu mám přeci kytky. A ty vydrží přesně ty dva týdny. A chci domů odvézt kompoty a džemy a zase něco...abychom pak v podzimních plískanicích nemuseli dvakrát v jeden den a já se pak z hromad věcí nezbláznila. To uklízení "po" nesnáším, ale nikoho jiného na to nemáme, hihihi.
Taky jsem pustila počítač a internet, tak se kochám, protože na tabletu to mám omezené / hlavně tedy cenově, že /.Minulý měsíc jsem musela platit příkazem, protože mi nestačil limit, tolik jsme s dcerou surfovaly. Výmluvou mi je, že jsme na to byly dvě...
Dostala jsem taky zásilku fotek od dcery, tak jsem si je stahovala...A s malou ukázkou se loučím. 
Aby bylo veseleji, než ty dva obrázky nahoře.


V dáli Milešovka, uprostřed ta vyšší hora.

Konec cesty Hurvínkem do Zubrnic....
A další a další......

Hezký den všem....

1 komentář:

  1. Tak presne ako na dvoch horných foto to vyzerá aj u nás, i keď mi nádej dáva dnešné lž en občasné pršanie, ale obloha stále škaredá.
    Milky a prečo nebývate na domku celý rok? Nebolo by vám tam lepšie teraz ako dôchodcom? Mne je v dome veľmi dobre a tiež som dieťa z bytovky. Zvykla som si rýchlo, len musím mať auto vždy v pohotovosti :-)
    Vnúčik je rozkošné dieťa, musí ti byť za ním smutno, to poznám :-(
    U nás ostružiny nerastú a na huby do lesa nechodím, máme ich "okupované" medveďmi. Ale veď oni tam patria, len sa mi zdá, že ich je priveľa.
    Tie kvietky z minulého príspevku veru nepoznám.
    Maj sa fajn!


    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...