pondělí 4. července 2016

....díky

Bohu (jsem ateista) se to  všechno začíná skládat  v obrázek o mém zdraví....a není to tak nejhorší....ťuk ťuk....

Po jasné noci s nebem plným hvězd a slunečném, ale celkem chladném, dopoledni  se obloha zase plní temnými mraky.
Ráno jsem byla v loukách na kytkách, pak jsem vařila a hrabala na půdě. Našla jsem pochroumaný velký koš, velikost na prádlo, ale oblý....který se pokusím vyspravit. Když bude pršet, budu něco šít....
Hezký další, předsváteční, den všem....

3 komentáře:

  1. Milky, nebola som tu celý víkend a vidím, že si toho veľa ušila a máš nádherné kvietky z prírody, tie mám ja najradšej.
    Maj sa fajn a užívaj si leto!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím mokré a studené léto, ale určitě bude líp....i tobě vše nej....hezký de.

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu