pondělí 13. června 2016

...včera

se na kopcích zatáhlo a bylo jen 12 stupňů, bojovala jsem se svým plánem být tam až do úterý, ale nakonec jsem zabalila...
A dobře jsem udělala, večer lilo jako z konve a dneska dopoledne taky. Jen ta teplota je tady dole ve městě vyšší.

Ale takhle krásně tam bylo v týdnu....


Čekají mě nějaké pochůzky a výkony v nemocnici, tak se na to chystám, a zase budu pomalu dělat nějaké ruční práce.
Na nervy je to nejlepší, hihihi.
Vnouček má zánět středního ucha, dneska prvně vstával s úsměvem, moc nechce jíst, vyvádí u antibiotik a kapek....Náš 2,5 letý chlap.....
Když je hodný, dostane "medvědy"....


Já vždycky trpěla, když dcera marodila, chtěla jsem, aby jí UŽ bylo dobře... to asi každá máma.
Jako babička na tom nejsem líp.....

Hezký den všem.

2 komentáře:

  1. Veru, Milky, čo som sa ja pri našich 4 deťoch natrpela pri ich chorobách! Všetko by som najradšej zobrala na seba, ale nešlo to :-(
    U nás práve teraz riadne hrmí, v diaľke sa blízka, prší, našťastie nič hrozné, ale skoro tma.
    Krásne je to v tej vašej dedinke, radosť sa tam prechádzať. Aj v záhrade máš krásne. Na to, že tam nie ste stále, máš to dobre udržiavané.
    Tak nech už choroba rýchlo odíde a vnúčik sa dobre napapá!
    Pááá


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za přání uzdravení vnoučka, to je pro mne to nej.....hezký večer, u nás zase leje. No, vody je třeba a jsme doma.....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...