úterý 17. května 2016

...někdy jsem

pěkně vyčerpaná z pana Há...Udeřila jeho cca dvouměsíční "slabost" a já s ním mám dost práce, aby si někde neublížil, neupadl a pod....
Ale už to je snad za námi a bude zase líp...
Odpoledne jsem se pokusila ušít na sedačku u chodítka "potah", no, uvidím, jak se osvědčí. Jak znám svou matku, ani ho nepoužije....Uloží to, až na někdy....Jako skoro všechno, co kdy dostane.
Ještě jsem si ušila z rifloviny / mých riflí, co se do nich už nějakou dobu nevejdu...a už nejsou ani moderní.../ dvě taštičky na drobnosti, až se budu se šitím, pletením a háčkováním, notebookem, tabletem, fotoaparátem, čtečkou a všemi kabílky, nabíječkami a baterkami a už nevím s čím vším..., přesouvat na domek.

Všechny ušité vždycky jdou z domu....Tak tyhle jsou doopravdy MOJE.


Poslední krajinky, ještě ale budou, mám spoustu látek, co jsem do nich ještě neřízla....
A, když už byla ve stroji červená nit na sedátko, tak jsem vyšila pár lístečků, abych riflovinu povznesla ...a použila jsem připravené zipy s našitými barevnými konci. Ty byly přichystané i s látkami na jeden projekt, který se, nakonec, nekonal....mou zásluhou...hihihi.
Jdu za panem Há na hokej v TV.
Hezký večer všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu