středa 13. dubna 2016

...Yarn Along

už nevím kolikátý. Snažím se držet krok, ale nevím, nevím....
Konečně dopletená druhá ponožka ze zbytku klubíčka. Našla jsem si na YT videa a učím se plést obě najednou na kruhové jehlici....Zatím mi to jde.....


 Knihy : Gabriel García Márquez : Dvanáct povídek o poutnících. Čtu ho moc ráda, nejradši mám Sto roků samoty.....
               Jan Werich : Povídky nejen o psech. Kniha povídek, které za jeho života nevyšly, sepsáno z pozůstalosti se svolením rodiny. Krátké povídky, taková směs jeho zážitků, vzpomínek a úvah.


Finally finished works socks. I'm learning to knit both of them on a circular needle.
Books Week: Gabriel García Márquez: Twelve stories of pilgrims.
                      Jan Werich: Stories not only about dogs.

Have a nice day everyone.

Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...