pondělí 4. dubna 2016

...mám ještě

hodinu a půl, potom jedu za maminkou do nemocnice, až se vrátím, bude skoro večer.
Dneska pan Há zajel do města a znovu mi koupil dvojjehly....Jak slíbil.
No, není to skoro vidět, ale je to přešito a došito. Včera jsem spodní lem ušila rovným stehem a i když jsem natahovala látku, nebylo to moc pěkné. A při roztažení trička jsem v jeden moment cítila, že nit je napnutá a prasklo by to. Což je  špatné při oblékání dětí, znáte to...
Teď, dvojjehlou, je to pěkně pružné a snad to vydrží i nějaké to tahání.


Když jsem čekala na pana Há, sešila jsem poslední, ale opravdu poslední, kapsičky, které jsem měla nastřižené ze zbytků látek.


Poslala jsem pana Há ještě na poštu, psala jsem přání pro spolutchýni, bude jí šedesát...Tak aby jí došlo včas.
A spočítala jsem sbíraná víčka od jogurtů Hollandia a taky odeslala. Zase budou nějaké groše. I když jejich výběr dárků není příliš bohatý, vždycky tam najdu něco, co se zrovna hodí...osuška, utěrky, tričko = reklamní = samozřejmě atpod. Sbíráme body už léta letoucí, kupujeme jen Hollandii bílou, půlkilovky, máme velkou spotřebu. A pro Ondráška různé ovocné apod. Vyrojilo se množství jogurtů "selských" od různých firem. Ozkoušela jsem a pokorně se vrátila ke své Hollandii. Je prostě nejlepší. A když potřebuji jogurt řeckého typu, tak dám na cedník utěrku, naliji dvě velké a za pár hodin mám mňamku odkapanou a můžu zpracovávat. Nikdy nezklame a má pořád stejnou chuť a vzhled....

Jdu si přečíst maily, vypiji si s panem Há kávičku a pojedu.
Hezký den všem.

1 komentář:

  1. Milko tričko je moc pěkný. Máš pravdu, že švy musí být pružné jinak prasknou.
    Jogurtů je opravdu velký výběr, většinou kupuji Olmu a v poslední době farmářský.
    Příjemný den.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...