čtvrtek 24. března 2016

...zase se to

mění jako na běžícím pásu. To počasí...

Byla jsem na skok ve městě a pěkně jsem vymrzla a nakonec, už před domem, i trochu zmokla. Vzala jsem si takovou lehčí přechodovou bundu a myslím si, že by mi teplý kabát s kapucou udělal líp. Pak se nemůžeme divit chřipkám a nemocem, když už každý chodí v oblečení "jarním" a pak drkotá zuby....smrká a kašle.


Ještě, že doma je teplo a na stole jarní kvítky.


Byla jsem si v Zásilkovně pro látky. Konečně můžu začít šít slíbenou deku. Jsou na ní už všechny látky na stolku, jen ta kupka vlevo, ty barevné trojúhelníky a ta s balony, jsou na něco jiného...když už jsem objednávala....Asi nějakou novou tašku na jaro nebo tak něco...A Ondrovi polštářky do pokojíku, aby měl taky nějakou změnu..../To je to prokletí "propadnutí" látkám.../


Včera mi došlo nové číslo časopisu, co mi objednala dcera jako dárek...
Zase si pomalu začínám "počítat" něco jiného než na Kindlu.


 Pomalu se rozhýbávám a začnu napařovat látky, řezat a šít.....
Jak jsem psala kolegyni Boženě, už se "docela" těším....hihihi.

Hezký den všem.


2 komentáře:

  1. U nás to tiež ešte nie je na jarnú bundičku :-(((
    Teším sa na tvoje šitie, vždy to je pre mňa zážitok!
    Pááá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase naopak sleduju tvoje stýžky a stehy, na mě moc titěrné, ale je to krásnéé...Já vyšívala za mlada, když jsem měla malou dceru a byly jsme spolu doma, pak jsem šla do práce a nějak jsem ve volném čase upřednostnila pletení a šití...A to mě čeká ještě i paličkování, v jedné krabici, pokusím se vniknout do tajů...ale ještě ne....Hezké velikonoce...

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..ranní slunce

 poraženo temnými mraky od západu i východu. Slunce ozářilo pár hodin rána a už je zase pod mrakem, fouká a je nízká teplota, 6. Ale asi se ...