středa 23. března 2016

Yarn Along ***

Dneska toho příliš není, pletení moc nepřibylo.
Týden s dětmi mě vždycky plně zaměstná, na ruční práce není moc času, i sil....
Takže pomalu pokračuji v pletení "velkého" projektu, velkého svetru pro mne.
Zato na čtení jsem sílu měla.
Kniha, dnes spíš knihy.
Kateřina Dubská : Dcery , Člověk Gabriel.
E-knihy od Kosmas a musela jsem je mít obě....Řekla jsem si, koupím si každý měsíc dvě knihy....
Jsem po přečtení nadšená, zase jednou perfektní současná spisovatelka. Knihy se nádherně  čtou, i téma je nikdy nekončící a stále aktuální, rodina, ženy, muži, práce, láska...
Člověk Gabriel není příliš stránkami obsáhlá kniha, ale obsahově nádherná.
Sestry jsou pojaty jako generační vyprávění , někdy trochu pochmurné, ale tak to v životě je, zvlášť u komplikovaných povah a vztahů mezi ženami a muži.
Prostě mě ty knihy nadchly, doporučuji přečíst a "ochutnat".


Knitting a sweater for me goes very slowly ...
But I read a lot:
Books: Kateřina  Dubská: Man Gabriel, and the second book  Sisters.
Contemporary literature, very nice view of the family, work and love.

Have a nice day everyone..

Hezký den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu