středa 24. února 2016

Yarn Along ***

Přesto, že zase trochu šiju, tak i maličko pletu....Večer u TV...ponožek není nikdy dost. Zvláště, když jedny velikosti 42 hodíte do pračky a vyndáte z ní velikost 24....hihihi. Nějak mi to nemyslelo.

Kniha: Mo Hayder : Vlk.
 Detektivka, ale tahle mi nějak "nejde". Je pravda, že čtu převážně večer v posteli před usnutím. Tahle je nějak víc depresivní a já pak nemůžu usnout, sedím v pokoji, zapnu si tablet, koukám z okna nebo se "uchlácholím" v křesle a pak rozespalá spěchám do postele. Za ty roky jsem tak zvyklá na svého pana Há a jeho tichou zakuklenou nehybnost při spaní, že mi to chybí, když je náhodou někde jinde...


In addition to sewing a little knitting socks is never enough....
Book : Mo Hayder : Wolf

Friendship to http://www.gsheller.com,
                                  http://frontierdreams.blogspot.cz

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu