středa 20. ledna 2016

Yarn Along * 3

další hotová věcička, jen není začistěná. Čekám na vnoučka na ozkoušení, co kdybych to párala....
Ponožková příze Sportivo, tenká..., jehlice č.3.
Kniha : Kerstin Ekmanová : Umíráček
Nemohla jsem se začíst, ale najednou to tu bylo. Pěkné a zase trochu jiné než minulá knížka. Líbí se mi její popisy přírody, zvířat, zvyků a života prostých lidí...Přeci jen něco exotičtějšího pro středoevropanku.


The sweater for my grandson.
Book: Kerstin Ekman : Dödsklockan /Swe/..Knell...
Have a nice day everyone.

Hezký den všem.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...