neděle 3. ledna 2016

...tak jsou tu,

ty holomrazy. nebo spíš mrazy na poprašku sněhu různé kvality....

Toto mi poslala dcera dneska v podvečer....

Nechce nosit rukavice....pak brečí......


A co já ? Dneska jsem jen něco maličko vařila, udělala plán na příští týden a připravila si něco na slezinu důchodek....Nebyla jsem v prosinci, tak dostanou něco vitamínů do nového roku a ty, co mají narozeniny, něco na zahřátí. Polštářek jsem ukázala už minule...


Visačky udělám menší, použila jsem zbytky papíru od vánoc, ale je to moc veliké k pidi skleničce....Zítra mám naplánováno uklidit padající stromek, trochu poklidit celý byt, s panem Há to zvládneme raz dva....On  musí zítra ještě k doktorce, v úterý já. Když jsem chodila do práce, návštěvy lékařů byly jaksi mimochodem, dneska je to událost s oblíkáním a cestováním, hihihi. Hmmm.
Tak a se jdu posadit k panu Há, už dneska nic nedělám.
Hezký večer všem, těm, co jdou zítra po delší odmlce do práce, ať jim to uteče....

1 komentář:

  1. Milko, tak to znám, naše malá si taky pořád stahuje rukavice a pak pláče.
    Máš toho nachystanýho, určitě dárky udělají radost.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...