pondělí 25. ledna 2016

...pondělí, pondělí...

O počasí se nerozepisuji, změny k zimě nejsou, spíš předjaří, zase.....
Dopoledne jsem si ušila nový potah na žehlicí prkno, četla si poštu, korespondovala s představeným našeho sdružení nájemníků, četla blogy a vařila.
Pan Há mi koupil nějaké ingredience, které budu potřebovat na nakládanou ředkev....o tom jindy.
A časopis, co vyšel koncem minulého týdne.


Na Macoše jsem nikdy nebyla.....


Sádlíčko....


Něco už na jaro....

A taky jsem, díky časopisu, nakoukla do své "kuchařkové" knihovničky. Tahle knížka vyšla 1985, je plná receptů, jejích vzpomínek, básniček, povídek, dopisů spoustě více či méně známým lidem i dopisy jí....Prostě, byla to plodná žena, nejen dobrá kuchařka.


Něco málo receptů, budu si to zase muset pročíst...Třeba do Yarn Along....
Už jsem tuhle knížku neměla dlouho v ruce.
Jdu něco dělat.
Hezký den i pracovní týden všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...