čtvrtek 28. ledna 2016

...podzma....

to je ono, nové roční období a pak po něm nastane jarto.....Jinak už to asi nebude, malíř  Lada by se divil....

Ale je to tak, ani podzim, ani zima, pak najednou jaro s teplotami jako v létě, pak hned tropické léto, které brzy skončí a tak dokola...

Včera jsme byli na domku, autobusem, ale bála jsem se zbytečně, mohli jsme jet autem, bylo tam jako tady "dole"....
Voda zurčí v potocích, žene se dolů.....
Všechno je takové šedé, hnědé, černé, jako by špinavé...už aby bylo zelené jarto....


Bylo pod mrakem, domů jsme jeli s tmou, u babičky Toničky bylo teploučko a popovídali jsme o všem možném....
Dneska  brzy ráno odběry krve, jak rychle jsem odvykla vstávání a brzičkému odchodu z domu....
Musela jsem čekat na výsledky, tak jsem si zajela do své oblíbené galanterie "pod polikliniku" pro zipy, nitě a neodolala jsem jednomu klubku vlny na MOJE ponožky, na moje zmrzlé nožky.
A ještě jsem si koupila narcisky.
Potom šupky dupky za paní doktorkou, výsledky nic moc....ale žiju, že.
A domů, vařit, číst poštu a povídání virtuálních kamarádek, hihihi....


Koupila jsem si malé zipy, na YT jsem objevila minitaštičky....klíčenky....???, jednoduše šité, tak nějaké zkusím....


A aby toho nebylo málo, tak ještě jedna korejská polévka na zahřátí...Když je ta podzma..., moc komplikovaně dělané ????, ale jinak to může být dobré, nemusíte ani příliš znát angličtinu, vše je názorně předvedené...jen nemám ten baculatý hrnec....
Dobrou chuť....


Tak a jdu obědvat....
Hezký den všem.

2 komentáře:

  1. No jo, ty barvy venku jsou pěkně depresivní. Taky se nemůžu dočkat toho opravdovýho jara se všema šťavnatýma barvama!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nejhorší je, když jsou ty hnusné barvy dole i nahoře...na obloze...Hezký, hezčí den.....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu