neděle 24. ledna 2016

...jako na kolotoči

je tato zima.....


Včera jsem si ušila nové polštářky do pokoje. Ty s kostkami mají zipy, ty druhé jen suchý zip, musím si nakoupit zipy ve větší délce...


"Můj roh" kanape......hihihi.....


Dneska mě čeká žehlení, vařím, čtu blogy. 
Jsem smutná, Mezi moje oblíbené cizí blogy patří Rachelin Stitched in color, má teď těžké období, zemřela jí malá dcerka po velmi těžké nemoci od porodu....Život je někdy velmi krutý...
Krutý byl, je a asi i bude...
Včera jsem se večer dívala na TV na film, který patří mezi moje nej....
Pohled na život židovské rodiny, jejich osud je zpečetěn dobou, ve které bylo každé rozhodnutí těžké. Kdyby člověk věděl, CO ho čeká, pokusil by se tomu včas vyhnout, ale ZMĚNA jako by bez příčiny je někdy opravdu těžká....


A dneska už radši dost.......

Hezký den všem.


2 komentáře:

  1. Súhlasím, počasie si robí, čo len chce :-)
    Vankúše sa mi páčia a ušiť 4 za deň, to je pre mňa nemysliteľné!
    Tých pár myšlienok o ťažkom živote - tak tie radšej nerozvádzať. Treba myslieť pozitívne! Len keby to vždy išlo :-(
    Pozdravujem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za návštěvu...dneska je zase lezavo mlhavo, sníh je špinavý, ach jo....Hezký den a pěkné vyšívání.....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu