středa 30. prosince 2015

Yarn Along 28

Poslední letošní ponožky, upletla jsem jich 16 párů a končím, na delší dobu.....
Kniha : zase jedna ze starých nalezených při předvánočním "hrabošení"....
Libuše Prokopová, Věra Šalamounová : Vařím, vaříš, vaříme...
Vydáno pro děti v Albatrosu 1985


roasted fish

eggs

sweet dishes
Last year´s socks.
Book: L.Prokopová, V.Šalamounová : Cook, cook, cook....for kids.
1985
Good health and happiness in the New Year 2016 to all.


Venku je pošmourno, ochladilo se a je okolo nuly, mě začalo bolet v krku a bolí mě i hlava...
Takže jsem začala čajíčkovat, obula teplé bačkorky, posedávám a nemám stání, do čeho se pustím....
Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...